Veřejná zakázka: Kancelářské potřeby, hygienické a drogistické zboží - 2023

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Uzavřeno
Uzavřeno.
DBID: 778
Systémové číslo: P23V00000012
Evidenční číslo zadavatele: 0059/2023/KUP/OHS
Datum nákupu / nabídek: 11.01.2023 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Kancelářské potřeby, hygienické a drogistické zboží - 2023
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Účelem této rámcové kupní smlouvy je upravit základní pravidla platná pro dodávky zboží, která jsou touto rámcovou kupní smlouvou sjednána mezi prodávajícím a kupujícím odlišně od obchodních podmínek obchodní firmy PAPERA s.r.o. Jednotlivé dodávky zboží se budou uskutečňovat mezi prodávajícím a kupujícím na základě objednávky kupujícího, ve které bude zboží specifikováno a její akceptace prodávajícím. Jednotlivou objednávku a její akceptací tak bude mezi smluvními stranami uzavřena jednotlivá kupní smlouva.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: přímý nákup / evidence VZ
  • Předpokládaná hodnota: 500 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Beroun

Zadavatel

  • Úřední název: Město Beroun
  • IČO: 00233129
  • Poštovní adresa:
    Husovo nám. 68
    26601 Beroun
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2020-033343

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mesto-beroun.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Rámcová smlouva Rámcová smlouva Dokument PDF ANON. Rámcová kupní smlouva PAPERA 2023.pdf 1.01 MB
Smlouva, její změny a dodatky
Obchodní podmínky Obchodní podmínky Dokument PDF Obchodní podmínky PAPERA.pdf 203.41 KB

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky